Wiadomości

Zuzia podczas niezapomnianej przygody na Wembley – Finał Ligii Mistrzów UEFA 2013

Zuzia podczas niezapomnianej przygody na Wembley – Finał Ligii Mistrzów UEFA 2013
Warszawa, 27.05.2013 MasterCard spełnił marzenie 22 dzieci z Europy w ramach akcji Bezcenne Doświadczenie. Podczas finału Ligii Mistrzów UEFA 2013 dzieci dołączyły do swoich bohaterów, wprowadzając gwiazdy futbolu na murawę boiska. Przeżycie Bezcennego Doświadczenia na stadionie Wembley możliwe było dzięki akcji zorganizowanej przez MasterCard, oficjalnego sponsora Ligii Mistrzów UEFA. Skorzystało z niego 22 dzieci z całej Europy, które bliżej, niż ktokolwiek inny obserwowały wydarzenie na boisku. Dzieci chłonęły każdą chwilę niezapomnianej atmosfery wieczoru. Obserwowały co działo się za kulisami meczu FC Bayern Munich z Borussia Dortmund. Każda „maskotka” dostała swój własny strój, który z pewnością pozostanie świetną

Teaser

Warszawa, 27.05.2013 MasterCard spełnił marzenie 22 dzieci z Europy w ramach akcji Bezcenne Doświadczenie. Podczas finału Ligii Mistrzów UEFA 2013 dzieci dołączyły do swoich bohaterów, wprowadzając gwiazdy futbolu na murawę boiska.

Przeżycie Bezcennego Doświadczenia na stadionie Wembley możliwe było dzięki akcji zorganizowanej przez MasterCard, oficjalnego sponsora Ligii Mistrzów UEFA. Skorzystało z niego 22 dzieci z całej Europy, które bliżej, niż ktokolwiek inny obserwowały wydarzenie na boisku.

 

Dzieci chłonęły każdą chwilę niezapomnianej atmosfery wieczoru. Obserwowały co działo się za kulisami meczu FC Bayern Munich z Borussia Dortmund. Każda „maskotka” dostała swój własny strój, który z pewnością pozostanie świetną pamiątką.

 

Firma MasterCard, po przeprowadzeniu ogólnoeuropejskiej selekcji wybrała dzieci w wieku od 7 do 9 lat. Wzięły one udział w konkursie obejmującym całą Europę. Była wśród nich jedna dziewczynka z Polski. Przed 90 000 widownią wystąpiła również dziewięcioletnia Zuzia z Zielonej Góry. Akcji towarzyszyła promocja na portalu Facebook. Na stronie www.facebook.com/mastercard.polska poproszono rodziców o zgłaszanie swoich pociech oraz zachęcano przyjaciół oraz członków rodzin o oddawanie możliwie największej liczby głosów.

 

„Bardzo cieszy nas fakt, że udało nam się spełnić marzenie aż 22 dzieci podczas Finału Ligii Mistrzów UEFA 2013 na Wembley. Było to naprawdę emocjonujące i bezcenne doświadczenie dla wszystkich naszych dziecięcych „maskotek”. Zapoczątkowało to kolejny fantastyczny rok dla współpracy MasterCard z Ligą Mistrzów UEFA. Kto wie, może w przyszłości zobaczymy kogoś z naszej dziecięcej eskorty jako zawodnika zwycięskiej drużyny” –  mówi Javier Perez, prezes firmy MasterCard.

 

O MasterCard Worldwide:

MasterCard (NYSE:MA), www.mastercard.com, jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach.

Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy  i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika. Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews, przyłącz się do dyskusji na Cashless Conversations Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn.

A to już wiesz?  Kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów kultowej marki Bumble and bumble