Śledząc mapę kulinarną świata szybko odkryjemy, że zasada „co kraj, to obyczaj” jest szczególnie żywa w kwestii śniadań. Jak wygląda klasyczny, francuski petit déjeuner? Ile kalorii ma wyjątkowo syte śniadanie angiels
Koniec roku 2019 i początek 2020 roku to dla marki SMSL bardzo udany okres. Począwszy od niedawno opisywanego modelu SMSL M500, którym zainteresowanie przeszło wszelkie oczekiwania, po nowości jakie właśnie trafiły do sprzedaż
Na aukcjach w serwisie Allegro można wylicytować niepowtarzalne przedmioty należące do polskich mistrzów sportowych i wspomóc działalność Zachodniopomorskiego Hospicjum dla Dzieci i Dorosłych. Do wylicytowania są m.in. takie
Zakochałaś się. Trudno. Masz babo placek. Już doszło do tego, że nie możesz bez niego żyć. Nie możesz jeść, spać, ciągle o nim myślisz, chcesz, aby był blisko, przez cały czas. Jednym słowem: brakuje Ci go jak własne
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, dn. 09.11.2020Elastyczne biura znów na topieWraz z rozpowszechnieniem się elastycznego modelu pracy zyskaliśmy pewność, że biu
Dieta na cellulitStosowanie nawet najbardziej skutecznych sposobów na cellulit, takich jak kremy antycellulitowe czy uprawianie sportu, jednocześnie przy nieodpowiednim odżywianiu, nie pozwoli nam cieszyć się gładką skórą. Ja
Koniec roku szkolnego oraz coraz gorętsze dni nieodzownie zwiastują rozpoczęcie sezonu wakacyjnego. I choć tegoroczne wczasy z pewnością będą zupełnie inne niż planowaliśmy to na początku roku, nie oznacza to, że dostarcz�
INFORMACJA PRASOWA16.01.2018, WARSZAWAMIĘDZYNARODOWY DZIEŃ KUBUSIA PUCHATKA.5 POWODÓW ZA CO DZIECI I DOROŚLI GO KOCHAJĄ Uwielbiają go wszyscy, bez względu na wiek i płeć. Jest przyjacielem nie tylko miłośników miodu, al
Szkoły przyszłości – jak technologia zmieni edukację?Warszawa, 27 stycznia 2020 – Postęp technologiczny zmienia przyzwyczajenia uczniów i nauczycieli. Już ponad 80% dzieci w wieku od 7 do 15 lat posiada telefon komórkowy,
Z badań przeprowadzonych pod koniec września przez PBS[1] na zlecenie firmy Provident wynika, że najważniejsza jest dla nas rodzina. Decyzje zakupowe podejmujemy zawsze w kontekście potrzeb najbliższych nam osób. Blisko 7 na 10