Kraków, 30 lipca 2019 r. Informacja prasowaWakacyjna etykieta – jak robić to dobrze?Opowieści o kiełbasie i jajkach na twardo w pociągach wpisały się już w historię podróży na wakacje i wydawałoby się, że wszyscy wyc
Warszawa, 28.03.2019 r.Czas na zmiany. 4 rzeczy, które warto zrobić tej wiosnyWiosna to okres wielkich przemian – nie tylko w naturze. Coraz dłuższe i cieplejsze dni budzą w nas chęć do życia, ale również pragnienie zmian
11/17/20Sportowy lockdown, czyli jak dbać o zdrowie i kondycję w nowej normalności?Pandemia Covid-19 w Polsce po raz kolejny wpłynęła na działalność branży fitness. Jednak kluby i siłownie, mimo poważnych ograniczeń, sz
Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując
Warszawa, 12 grudnia 2018 r.Informacja prasowa5 kroków do powiedzenia „przepraszam”Podobno, jak mówią słowa piosenki: „Miłość ci wszystko wybaczy”. Niestety, jak się okazuje, w życiu codziennym często mamy problem
Materiał prasowy, 08.01.2019Czy wiesz, że całkowity albo częściowy ubytek słuchu nie jest już przeciwwskazaniem zdrowotnym do uzyskania uprawnienia do kierowania pojazdami? . Oznacza to, że osoby niesłyszące mogą ubiegać s
WyRÓŻnij wnętrze na Święta– pomysły na różowe dekoracje świąteczneTradycyjne świąteczne kolory to czerwień, złoto i zieleń. Tak jest „od zawsze” (to zestawienie jest wręcz jednym z symboli Bożego Narodzenia),
Rozstępy? Znajdź na nie sposób – komentarz eksperckiRozstępy są źródłem dyskomfortu dla wielu kobiet. Powstające ślady na skórze zmieniają jej wygląd i często powodują utratę pewności siebie oraz niezadowolenie z w�
Domowy skarbiec letnich smaków – jak stworzyć funkcjonalną spiżarnię?14.09.2017Powoli zapominamy o słonecznym lecie, a z tyłu głowy mamy już początek jesieni – zwłaszcza, jeśli jesteśmy amatorami sezonowych, wakacyjn
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek