Wielkimi krokami zbliża się jedno z ulubionych świąt dzieci, także tych starszych – Mikołajki. Kto z nas, będąc maluchem, w wieczór poprzedzający 6. grudnia nie mógł z emocji zasnąć? A rano, jeszcze przed dzwonkiem
„STOP Marnotrawstwu”, realizowana od stycznia 2013 roku międzynarodowa inicjatywa Grupy Carrefour, której celem jest walka z codziennym marnotrawstwem na każdym szczeblu funkcjonowania firmy, a także promowanie przeciwdziałan
Informacja prasowa – Hochland PolskaLipiec 2019Zwycięzcy odebrali kluczyki do samochodów!Finał urodzinowej loterii Hochland – To jest pyszne od 25 latZa nami finał loterii urodzinowej Hochland, w której do wygrania były n
Warszawa, 15 stycznia 2021 r.INFORMACJA PRASOWA „Blue Monday”, czyli termin oznaczający najbardziej depresyjny dzień w roku, przypada rokrocznie w trzeci poniedziałek stycznia. „Blue” w nazwie nie jest w tym wypadku okreś
Zmiany są naturalną ścieżką rozwojuNiemal ćwierć wieku temu na światowym rynku pojawił się KiK. Początkowo zakupy w sklepach można było zrobić tylko w Niemczech. Systematycznie – wraz z ekspansją – dołączały do n
W leczeniu łuszczycypotrzeba indywidualizacji i kompleksowego podejściaZaledwie co czwarty pacjent z łuszczycą jest zadowolony z efektów terapii w postaci zmniejszenia zmian skórnych i tylko co trzeci mówi o poprawie kondycji
Jak dbać o czystośćpościeli dziecka zimą? Zimą nasze dzieci narażone są na działanie większej ilości alergenóww sypialni niż latem, dlatego tak ważna jest regularna wymiana pościeli na czystą. Jak zrobić to prawid
Z dobrym eventem jest jak z odpaleniem rakiety: wszystko trzeba bardzo dokładnie zaplanować i przygotować w najdrobniejszych szczegółach. Ale właśnie dzięki temu wrażenia mogą być niezapomniane, żeby nie powiedzieć – ko
Warszawa, 29 grudnia 2017 r.3 porady – jak zadbać o porządek w mieszkaniu przy małym dzieckuPojawienie się w domu nowego członka rodziny to jeden z piękniejszych momentów, ale również duże wyzwanie, aby przystosować mies
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek