INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 07 maja 2018 r.CODZIENNE SPACERY – STAŁY ELEMENT DNIA POLSKICH MAM!Prawie 100% mam, które wzięły udział w ankiecie marki NUK, codziennie wychodzi na dwór ze swoim dzieckiem. Jest to stała akt
5 zasad regeneracji włosów zniszczonych po lecie Matowe, łamliwe, przesuszone – czy właśnie tymi słowami mogłabyś określić powakacyjną kondycję włosów? Lato to trudny okres nie tylko dla włosów, ale także skóry g�
Warszawa, październik 2020Informacja prasowaZmiany klimatu to problem nie tylko przyszłych pokoleńW marcu tego roku Europejska Agencja Kosmiczna poinformowała, że lód na Grenlandii i Antarktyce topnieje 6-krotnie szybciej niż
Sen nocy letniej. Jak nie dać się upałom?Lato w pełni, dni są coraz bardziej upalne, a wysokie temperatury utrzymują się również w nocy. Sypia się wtedy o wiele gorzej. Na szczęście są sposoby na to, by nie pocić się &h
Wadowice, 8 kwietnia 2020 r.5 domowych eko-zabaw dla dzieciZabawa jest ważnym elementem codziennej aktywności dzieci, która nie tylko umila wolne chwile, ale również wzmacnia więzi i pozytywnie wpływa na rozwój najmłodszych.
Torba Kangura wprowadza w aplikacji nową funkcję przygotowaną dla Stowarzyszenia SOS Wiosek Dziecięcych. Już od lutego oprócz tradycyjnego wyszukiwania rozrywek, zajęć edukacyjnych czy dostosowanych do potrzeb dzieci restaurac
Nie trać włosów zimą! Tak zadbasz o nie dietąKategoria :Data publikacji: 22.01.2018Osłabione, bez życia, blasku i w nienajlepszej formie – takie bywają nasze włosy w sezonie zimowym, kiedy noszenie czapek, mróz i
Materiał prasowy, 17.07.2020Jak zakończyć związek „z klasą” i sprawnie, czyli mediacje rodzinne na pomoc relacjomWedług aktualnych danych GUS-u, na 100 zawartych małżeństw aż 33 kończy się rozwodem. Co więcej, ich li
Prawie połowa Polaków wolałaby pracować „na swoim”. Na tle 27 państw członkowskich Unii Europejskiej Polska uplasowała się na 8. miejscu. Chęć prowadzenia własnej działalności najsilniej deklarują osoby w wieku 30 �
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie