#ShareTheCare – nowa inicjatywa Procter & Gamble wspierająca równość w miejscu pracy, która tak naprawdę zaczyna się w domuProcter & Gamble (P&G) – koncern znany z wysokiej jakości produktów takich
Uwarunkowania genetyczne, wiek czy nadwaga to główne przyczyny znienawidzonego przez wielu z nas drugiego podbródka. Przedstawiamy 3 sposoby, które pomogą poradzić sobie z problemem, a w efekcie odzyskać smukły i widocznie zary
W czwartek 21 lutego br. pracownicy firmy AkzoNobel odmienili otoczenie małych pacjentów warszawskiego Centrum Zdrowia Dziecka, tworząc barwne malowidła na ścianach o powierzchni blisko 1000m2. …
Informacja prasowaWarszawa, 16 października 2019 r.Polacy na tropie urodzinowych prezentów*Wyniki ankiety PAYBACK Opinion PollUrodziny to wyjątkowy dzień w roku. Dla jednych jest to świetna okazja, by spotkać się z najbliżs
Jędrna skóra bez skalpelaTwoja skóra traci naturalną sprężystość, staje jest wiotka i wysuszona? Chcesz odzyskać naturalny blask i jędrność, która pozwoli Ci wyglądać młodziej i atrakcyjniej? Przeczytaj artykuł i dowi
Epidemia COVID-19 zmieniła dotychczasowe zwyczaje zdrowotne, społeczne, ale także urodowe. Branża „Beauty” z jednej strony przeżywa rozwój sprzedaży w sklepach internetowych, a z drugiej jako dostawca dóbr często luksusow
Materiały prasoweWarszawa, 19 czerwca 2017 r.Pozostaw tylko ślady bosych stóp!1 lipca rozpocznie się cykl akcji wielkiego sprzątania Polski– od Tatr aż po BałtykW ramach akcji Barefoot Projekt Czysta Plaża oraz Czyste Ta
W Warszawie zagrają największe piłkarskie talenty w Polsce.Po wielu miesiącach sportowej rywalizacji nadszedł czas na Finał Ogólnopolski XVIII edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, w których mistrzowi
Informacja prasowaWarszawa, 28 października 2020 r.Spastyczność poudarowa, czyli jak odzyskać sprawność po udarzeSzacuje się, że każdego roku w Polsce z powodu udaru mózgu leczonych jest nawet 90 tys. osób. Blisko 70 proc
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie