Wiadomości

13053 osób wspólnie z MasterCard zaćwierkało dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w twitterowej akcji!

13053 osób wspólnie z MasterCard zaćwierkało dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w twitterowej akcji!
MasterCard już po raz drugi zagrał z WOŚP. W tym roku wspierał fundację Jurka Owsiaka m.in. za pomocą programu MasterCard Rewards i punktów za cegiełki, aukcji internetowych oraz nietypowej twitterowej akcji „Zaćwierkaj z MasterCard dla WOŚP” – za każdy wpis opublikowany w dniu finału z #MasterCardgrazWOSP firma postanowiła przekazać 5 zł na konto Fundacji. W trakcie 24 godzin trwania akcji wpis opublikowało 13053 osób*. Specjalna akcja MasterCard na Twitterze spotkała się z ogromnym zainteresowaniem internautów, którzy chętnie udostępniali wpis z #MasterCardgrazWOSP na swoich profilach, ale także zachęcali swoich znajomych do uczestnictwa w akcji. Ideę entuzjastycznie przyjęli również popularni blogerzy i media, dzięki czemu do akcji przyłączyli się również ludzie z innych krajów. Wspólne granie ponad 13053 osób i MasterCard zaowocowało uzbieraniem 65 tys. 265 złotych, które zasilą konto WOŚP.Niezwykle cieszy nas tak ogromne zaangażowanie w akcję MasterCard wspierającą Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Jesteśmy dumni, że dzięki wspólnemu graniu z fundacją możemy

MasterCard już po raz drugi zagrał z WOŚP. W tym roku wspierał fundację Jurka Owsiaka m.in. za pomocą programu MasterCard Rewards i punktów za cegiełki, aukcji internetowych oraz nietypowej twitterowej akcji „Zaćwierkaj z MasterCard dla WOŚP” – za każdy wpis opublikowany w dniu finału z #MasterCardgrazWOSP firma postanowiła przekazać 5 zł na konto Fundacji. W trakcie 24 godzin trwania akcji wpis opublikowało 13053 osób*.

 

Specjalna akcja MasterCard na Twitterze spotkała się z ogromnym zainteresowaniem internautów, którzy chętnie udostępniali wpis z #MasterCardgrazWOSP na swoich profilach, ale także zachęcali swoich znajomych do uczestnictwa w akcji. Ideę entuzjastycznie przyjęli również popularni blogerzy i media, dzięki czemu do akcji przyłączyli się również ludzie z innych krajów. Wspólne granie ponad 13053 osób i MasterCard zaowocowało uzbieraniem 65 tys. 265 złotych, które zasilą konto WOŚP.

Niezwykle cieszy nas tak ogromne zaangażowanie w akcję MasterCard wspierającą Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Jesteśmy dumni, że dzięki wspólnemu graniu z fundacją możemy ratować to, co bezcenne – zdrowie i życie! – podkreśla Luiza Derek Business Leader, Marketing and PR Head w polskim oddziale MasterCard Europe.

Akcja na Twitterze #MastercardGrazWOSP mocno zaintrygowała Internautów i pokazała jaką siłę i moc mają nasi internetowi ambasadorzy. Warto zwrócić uwagę, że większość informacji na temat akcji i jej promocji było inicjatywą oddolną, pochodzącą od osób kibicujących naszemu graniu. Akcja pokazała także, że w Internecie jest jeszcze wiele nowych, niewykorzystanych miejsc i pomysłów na pomaganie innym – Anna Jadwiga Orzech, specjalistka ds. komunikacji w internecie w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

W tegorocznym finale do wspólnego grania dołączyli się również uczestnicy programu MasterCard Rewards, którzy zgromadzone punkty wymieniali na cegiełki WOŚP o wartościach od 5 do 100 zł.

Firma przekazała także na licytację rysunek autorstwa Jurka Owsiaka. Rysunek to autorski projekt banneru, który tradycyjnie zawisł na Pałacu Kultury i Nauki. W tym roku serduszko WOŚP kolorystyką nawiązywało do barw MasterCard.

A to już wiesz?  Marsze dla Życia i Rodziny w ponad 100 miastach w całej Polsce

Mimo, że kolejny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy mamy już za sobą, nadal możemy włączyć się do wspólnego pomagania. Cały czas działają aukcje na allegro.pl. Do 3 lutego br. można powalczyć o rysunek serduszka autorstwa Jurka Owsiaka.

 

*Metodologia:

W badaniu zliczono wszystkie wpisy z portalu Twitter.com (tweety wraz z retweetami) zawierające hashtag #MasterCardgrazWOSP.

Wpisy policzono od 23:55 11 stycznia br. do 0:05 13 stycznia br. czasu środkowoeuropejskiego. 5 minut przesunięcia wynika z uwzględnienia możliwego braku synchronizacji serwerów.

Wypowiedzi zostały pobrane przy użyciu publicznego API Twittera.

Zgodnie z regulaminem akcji każde aktywne konto na Twitterze mogło opublikować jeden wpis z #MasterCardgrazzWOSP.

Wynik:

Liczba autorów (ilość wpisów zgodna z regulaminem akcji): 13053

Liczba całkowita wpisów z tagiem: 39168

 

O MasterCard

MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com,jest firma technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy  i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika. Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews,przyłącz się do dyskusji na CashlessPioneers Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn od Engagement Bureau

Źródło Headlines. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy