Ponad 2 000 mkw. nowej powierzchni sprzedażowej– nowe otwarcia we wrześniuKiK to jeden z bardziej dynamicznie rozwijających się brandów modowych i wnętrzarskich w Polsce. Marka rozrasta się dosłownie z tygodnia na tydzień.
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Nie czekaj do lata i już dziś zadbaj o swoją sylwetkęCoraz cieplejsze dni sprawiają, że z niecierpliwością czekamy, aż zimowe kurtki i kozaki wylądują w szafie, a na ich miejsce pojawią się letnie sukienki i krótkie spod
Święta to najbardziej wyczekiwany czas w roku. Nawet ci zabiegani i zapracowani ulegają atmosferze rodzinnego Bożego Narodzenia. Magia świąt wypełnia wtedy nie tylko nasze serca, ale i wnętrza domów. Pachnące wypiekami, manda
Sen nocy letniej. Jak nie dać się upałom?Lato w pełni, dni są coraz bardziej upalne, a wysokie temperatury utrzymują się również w nocy. Sypia się wtedy o wiele gorzej. Na szczęście są sposoby na to, by nie pocić się &h
Jeśli miłość stawiasz na pierwszym miejscu swojej hierarchii wartości to znak, że wiele cię łączy z twoim partnerem. Nie jesteście identyczni ani żadnymi „papużkami-nierozłączkami”. Stanowicie po prostu doskonale zgra
Informacja prasowaPoznań, 26 października 2017 rokuPorady beauty z herbatą w roli głównejPiękna cera za sprawą składników, które znajdziesz w kuchniNa zewnątrz chłód, wilgoć i niskie temperatury, a w domu czy miejscu
Już 11 lutego w warszawskim klubie Stodoła odbędzie się XXXIII edycja Ogólnoświatowego Konkursu rock’n’rolla im. Billa Haleya. W tym roku w konkurs włączyła się fundacja Rak’n’Roll, która w ten sposób po ra
Z dobrym eventem jest jak z odpaleniem rakiety: wszystko trzeba bardzo dokładnie zaplanować i przygotować w najdrobniejszych szczegółach. Ale właśnie dzięki temu wrażenia mogą być niezapomniane, żeby nie powiedzieć – ko
Epidemia COVID-19 zmieniła dotychczasowe zwyczaje zdrowotne, społeczne, ale także urodowe. Branża „Beauty” z jednej strony przeżywa rozwój sprzedaży w sklepach internetowych, a z drugiej jako dostawca dóbr często luksusow