Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw
Zasłużyć na miłość…autorem artykułu jest Sylwia FortunaPrawie wszyscy pragniemy być kochani. Dlaczego „prawie”? Ponieważ znam osoby, które twierdzą, że im na tym nie zależy. Zazwyczaj „już”
Informacja prasowaWarszawa, 21 września 2017 rokuW dniach 15–17 września, w ramach targów MaxExpo 2017, mogliśmy podziwiać doskonałe połączenie technologii i designu. Oczywiście podczas tego wydarzenia nie mogło zabrakną
Informacja prasowaWarszawa, 12 września 2019 r.Zwykłe urządzenie do mierzenia czasu? Nic bardziej mylnego. Zegarek to dziś zdecydowanie coś więcej. Jakimi kryteriami najczęściej kierujemy się, by wybrać ten, który najbardz
Warszawa, 23.05.2018 r. Coraz częściej słyszymy o osobach, która startują w ultramaratonach, uprawiają kitesurfing, skoki na bungee czy wspinaczkę wysokogórską. Z jednej strony tego typu pasje niosą ze sobą niesamowi
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
Jaka jest różnica między odpowiedzialnością kapitana statku a jego pierwszego oficera? Ogromna, ale by to pojąć w pełni, trzeba samemu stanąć na mostku kapitańskim. Tę starą żeglarską prawdę świeżo wybrany Benedykt
Informacja prasowaPoznań, 18 września 2017 r.Sezon urlopowy powoli się kończy, co sprawia, że staramy się nadrobić kosmetyczne zaniedbania, których dopuściliśmy się w trakcie wakacji. Wysokie temperatury, ciągłe wystawia
Parlament Europejski pracuje nad nowymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym tzw. „prawem do bycia zapomnianym”. Zgodnie z nim administratorzy portali i wyszukiwarek – także w Polsce – musieliby na żądanie
Plany to zadania z datą realizacji– KiK podsumowuje 2018 rok w PolscePrzekroczenie liczby 250 sklepów, działalność prospołeczna, osiągnięcie 1.000.000 polubień na fanpage marki na Facebooku, a co za tym idzie utrwalanie wi