Warszawa, 07 czerwca 2018 r. Według raportu opublikowane przez Polskie Towarzystwo Medycyny Estetycznej i Anti-Aging, coraz więcej Polek decyduje się na zabiegi z zakresu medycyny estetycznej. Najczęściej wyb
Informacja prasowa Warszawa, 27.04.2018 r.Trzy najważniejsze aspektyMaj już tuż, tuż, a wraz z jego początkiem, dla niektórych n
Data 28 10 2020Elektryfikacja transportu, przemysłu i budownictwa może zredukować emisję CO2 o 60% – raport EatonGDAŃSK – Elektryfikacja europejskiego sektora transportu, budownictwai przemysłu do 2050 roku mogłaby ograni
Bezpośrednio po farbowaniu włosy mają intensywny, lśniący kolor, wydają się piękne i zadbane. Niestety już po krótkim czasie tracą swój blask, stają się suche i matowe. Dlaczego tak się dzieje? Jak sobie z tym radzić?J
28 grudnia 2017, WarszawaPrzepis na udaną domówkę sylwestrowąWraca moda na imprezy organizowane w domu. Chcąc spotkać i pobawić się w towarzystwie przyjaciół i znajomych, coraz częściej decydujemy się na taką formę za
Organizatorzy Marszów dla Życia i Rodziny, wdzięczni Ojcu Świętemu Benedyktowi XVI za jego posługę na Stolicy Piotrowej i promocję wartości Życia i Rodziny, skierowali list wdzięczności do Jego Świątobliwości. …
MAKIJAŻOWA REWOLUCJA W SEPHORA• Atrament do ust – superlekka konsystencja i nasycony kolor• Tusz do rzęs 360° – 3 efekty makijażu, 3 sposoby użycia i 100% umalowanych rzęs!Warszawa, 10 lutego 2014 r. – Innowacyjne, s
Zalety przekwalifikowania sięWedług szacunków z 2017 roku, w Polsce brakuje około 50 tysięcy pracowników tej branży. Rynek jest pojemny, a powstające jak grzyby po deszczu nowe podmioty oraz duża chłonność już istniejący
Domowy skarbiec letnich smaków – jak stworzyć funkcjonalną spiżarnię?14.09.2017Powoli zapominamy o słonecznym lecie, a z tyłu głowy mamy już początek jesieni – zwłaszcza, jeśli jesteśmy amatorami sezonowych, wakacyjn
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek